Mitsubishi Galant AMG: Automobil iz vremena kad njemački tuner nije radio samo za Mercedes-Benz!

Ljepota ovog projekta je u činjenici da je blokada bila postavljena na 8000 o/min, a Mitsubishi je vrištao kao da sutra ne postoji

Mercedes i AMG su kao najbliži članovi obitelji ili kao članovi inače suprotstavljenih stranaka kad trebaju sklopiti postizbornu koaliciju… AMG je sinonim za sportske performanse Mercedesovih vozila, on je kućni tuner koji vodi brigu da bolidi iz Stuttgarta imaju adekvatne performanse. No, u sad već davnim osamdesetim i devedesetim godina prošlog stoljeća, u vrijeme kad su se Yahoo i sve druge internetske stranice otvarale deset minuta, AMG je pripremao i automobile drugih marki.

Primjer je Mitsubishi Galant AMG (1989.-1991.) s pogonom na prednje kotače i atmosferskim dvolitrenim motorom sa 170 KS. Ljepota ovog projekta je u činjenici da je blokada bila postavljena na 8000 o/min, a Mitsubishi je vrištao kao da sutra ne postoji. Paket je bio zaokružen s petstupanjskim ručnim mjenjačem.

Na kraju je proizvedeno samo 500 primjeraka što ovaj automobil čini vrijednim raritetom. Od 1999. godine AMG je u vlasništvu Mercedes-Benza.