Svi proizvođači automobila i dobavljači dijelova ponešto taje, ali baš svi taje od čega izrađuju disk pločice, koje u kombinaciji s diskovima stvaraju snažnu zaustavnu silu pri kočenju. Zadatak pločica je čvrsto stisnuti diskove, a da ih pritom ne oštećuju ili da ne dođe do zapaljenja.
Svi proizvođači automobila skrivaju svoje formule, a ovisno o namjeni ili tipu vozila, u pločicama je oko 65 posto metala, odnosno bakra, željeza ili mesinga. Pločice moraju izdržati temperature i do 800 stupnjeva. U posljednje vrijeme smanjuje se količina bakra u pločicama zato što on negativno utječe na okoliš.
U pločicama ćete pronaći i molibden, cinkove sulfide, grafit, silicijev karbid te karbon. Prirodne i umjetne smole služe da povežu sve te materijale. Bolidi Formule 1 i neki supersportski automobili, a nerijetko i drugi sportski automobili imaju i karbonsko-keramičke kočnice kao dio serijske opreme ili kao opciju. U pločicama se koristio azbest sve do 1990 godine, kad je zabranjen.