Nećemo ovo nazivati redizajnom, jer bi se taj pojam mogao prevesti kao promjene u dizajnu, a u slučaju obnovljene Mazde CX-5 toga nema. Mazda je imala ozbiljan domaći rad jer je morala 2,0-litrene i 2,5-litrene benzince prilagoditi emisijskom standardu Euro 6d. To je i učinila, koristeći tehnologiju deaktivacije dva cilindra kad motori ne rade pod opterećenjem – u situacijama kad vozač održava brzinu ili usporava. Ta dva motora razvijaju 165 i 194 KS, a dostupni su s prednjim pogonom, pogonom na sve kotače te ručnim ili automatskim mjenjačem. Tvornička potrošnja je od šest do sedam litara goriva.
Također, tu su i dva 2,2-litrena dizelaša sa 150 i 184 KS, a uz njih se ne spominju promjene. Novi je ekran infotainmenta (8 inča), a sustav automatskog kočenja uključuje i detekciju pješaka.
Uz verzije s pogonom na sve kotače dostupan je i poseban program za off-road vožnju koji kombinira 4×4 i kontrolu trakcije za malo više sposobnosti na terenu.