Nakon dvije nesreće Boeingova putničkog aviona 737 MAX pojavili su se novi problemi za američkog proizvođača zrakoplova. Zbog dugog stajanja uslijed krize s koronavirusom na motorima modela 737-300, -400, -500, -600, -700, -700C, -800, -900 i 900ER može doći do kvara zbog kojih bi oni mogli prestati s radom – u zraku. Da se ne radi samo o teoriji pokazuju i četiri slučaja u posljednjih par mjeseci kad su motori doista otkazali u letu. Sreća u ovoj nesreće i je da na nijednom avionu nisu otkazala oba motora istovremeno pa su se uspjeli vratiti u zračne luke. Američka administracija za zrakoplovstvo (FAA) provela je istragu i zaključci su upućeni proizvođaču, koja mora pronaći rješenje.
Jedan ventil (ventil kontrole protoka zraka) u motoru može zbog stajanja (više od sedam dana) korodirati te ostati u otvorenom položaju nakon polijetanja – kad bi trebao biti zatvoren. Zbog toga ne može funkcionirati kompresor te se gasi cijeli motor i nemoguće ga je uključiti. Samo je u SAD-u u prometu više od 2000 aviona 737 u raznim inačicama. Zasad su sve navedene varijante Boeinga prizemljene.