To mogu samo Nijemci, istovremeno stvoriti motor koji je primjer vrhunskog inženjerstva, ali i toliko kompliciran da njegove tajne ne bi dešifrirao niti Sherlock Holmes u najboljoj formi.
Sad već legendarni šestcilindrični 3,0 Quad-Turbo u rujnu odlazi u mirovinu, a posljednji modeli u koji će biti ugrađen bit će SUV-ovi X5 i X7 Final Edition. Prikladno, BMW će ovaj automobil prodavati na tržištima na kojima je dizelski behemot bio omiljen – u Rumunjskoj i nekim dijelovima istočne i središnje Europe.
Strašna je moć ovog motora, s 394 KS i 760 NM on će potjerati X5 do 100 km/h za 5.2 sekunde, ali još su brutalnija međuubrzanja. Ovom motoru presudila su nova vremena, smanjena popularnost dizelaša, pogotovo velikih, a i strogi emisijski propisi u EU. Na ruku mu nisu išle već spomenuta kompleksnost i visoki troškovi proizvodnje.