Zanimljivo testiranje proveli su njemačka organizacija TÜV SÜD i švicarski magazin Auto-illustratedierte. Naime uzeli su premium gumu Goodyear EfficientGrip Performance 2, kineski proizvod Goodride SA37 Sport te njemačku obnovljenu gumu King-Meiler STREAX. Dimenzije su 225/45 R 17 W – gume su predviđene za brzinu do 270 km/h. Na testnom poligonu podvrgnuli su ih klasičnim naporima kako bi ustanovili koja je bolja. Naravno, ne treba biti preveliki mudrac da bi se zaključili da će Goodyear iz svega izaći kao pobjednik, ali zanimljivo je vidjeti kako su prošle ostale dvije gume.
Obnovljena guma štedi do 70 posto na materijalima te oko 30 posto u emisijama CO2 prilikom proizvodnje. Kako nastaju obnovljene ili protektirane gume? Prvo se gledaju moguća oštećenja. Ako su ona velika, guma se odbacuje, a ako ih nema ide se dalje u postupak. S guma se struže gazni sloj i posebnim tehnikama zalijepi se drugi (lijepljenje pod tlakom).
Test je proveden s novim Volkswagen Golfom, a već je kočenje na suhom od 100 km/h do 0 km/h pokazalo razlike – Goodyearu je trebalo 36 metara, Goodrideu 36.8 metara, a King Maileru 38.3 metara.
Na kočenju na mokrome (80-0 km/h) najkraći zaustavni put imao je Goodyear (35.1 m), pa slijede Goodride (40 m) i King Meiler (40.5 m).
Na jednostavnoj mokroj kružnoj stazi testirana je lateralna izdržljivost – Goodyear je opet pobjednik i stazu je prešao za 14.33 sekunde, slijedi King Mailer sa 14.77 sekundi, a treći je Goodride sa 14.79 sekundi.
Na testnom poligonu za akvaplaning (dubina vode 8 milimetara) neočekivano je pobijedio Goodride – s kineskim je gumama Golf izgubio kontrolu pri 82.4 km/h, s Goodyear gumama rezultat je bio 79.3 km/h, a s King-Mailerom 78.2 km/h.
U testnom laboratoriju provedeni su testovi izdržljivosti i brzine (270 km/h) i u tom posljednjem testu puknula je guma King-Mailer. Zbog toga je nakratko prestala prodaja ovih guma. Stručnjaci su morali provjeriti što je razlog. Ostali dvije gume prošle su oba testa.
Ukupno, u većini parametara premium Goodyear se očekivano pokazao najboljim. Rezultat King Mailera nije bio impresivan, ali na osnovu jednog modela ne može se generalizirati o svim obnovljenim gumama.