Turbo, turbo, turbo… Bez trubi punjača danas je teško zamisliti benzinske motore, a divlji zvuk atmosferskih agregata na visokim okretajima polako odlazi u prošlost. No, nećemo ih u potpunosti arhivirati jer će Porsche ostati posljednja oaza u kojoj se uzgaja ta ugrožena vrsta. U intervjuu britanskom magazinu Autocar to je najavio Frank-Steffen Walliser, direktor razvoja modela 911 i 718.
Porsche, također, nije odolio motorima s turbo punjačima (Macan i Cayenne), a 911 Turbo je legenda koji proizvodi već generacijama. No, dio DNK njemačkog proizvođača su i atmosferski bokser motori, pogotovo u nekim spektakularnim modelima poput Caymana GT4 ili 911 GT3 ili GT3 RS. Strogi emisijski propisi Europske unije natjerali su i Porsche na racionalizaciju emisija CO2, a zbog toga je ovaj tip motora posebno ugrožen.
Rješenje je hibridizacija, odnosno dodavanje elektromotora i baterije. Tako će se sniziti emisije, a i poboljšati performanse jer će elektromotor omogućiti više momenta tamo gdje ga atmosferski motor ima manje – na niskim okretajima. Nije sve med i mlijeko jer je pred Porscheom i jedan problem, a to je i povećanje mase s hibridnim sustavom. Dodatni kilogrami i sportski automobili nisu najbolji prijatelji jer taj trend negativno utječe na performanse, pogotovo vožnju u zavojima.