Čudne podzemne vode teku ispod zgrade Volkswagenova imperija, poslovni rezultati su dobri, ali između brojnih brendova vlada određeni rivalitet, koji pothranjuje i VW-ovo moćno Radničko vijeće. Tako je prije nekoliko mjeseci šef koncerna Herbert Diess najavio da bi uspješna Škoda mogla postati jeftiniji brend, nešto poput rumunjske Dacije.
Njegove riječi izazvale su veliku pozornost, a kasnije i otpor Škodinih trgovaca, koji ne žele derogiranje brenda. Prodaja ide odlično, a takav potez smanjio bi marže na minimum. Naravno, vijest su s pozornošću pročitali i brojni ljubitelji Škode.
No, novi šef Škode Thomas Schäfer sad je otklonio tu mogućnost u razgovoru za češke Hospodárske noviny.
– Nećemo biti nova Dacia – rekao je.
Električni SUV Enyaq, nova Octavia, Superb… sve su to i praktične najave da ćete teško pronaći Škodu ispod 100.000 kuna – kako god gledali na to.