Prema novim idejama Europske komisije, emisije ugljičnog dioksida automobila po kilometru morale bi pasti za 50 posto od 2021. do 2030. godine, a ne za 37,5 posto kako je prethodno planirano. O tome izvještava Süddeutsche Zeitung, a potvrde su stigle iz službenih izvora. Što to konkretno znači? Mnogo više plug-in hibrida i električnih automobila u proizvodnji, koji emitiraju malo ili nimalo CO2 u vožnji. No, sigurno je da će i EU pratiti i stvarnu potrošnju plug-in hibrida za koje se sumnja da ih vozači uopće ne pune strujom te da funkcioniraju kao klasični hibridi te emitiraju mnogo više CO2 u stvarnim uvjetima.
Teško je očekivati da će proizvođači automobila učiniti svoje motore s unutarnjim sagorijevanjem još efikasnijima ( i daće emitirati još manje CO2) – neke granice nemoguće je dodatno spustiti. Ove mjere promijenit će sliku u prodajnim salonima automobila, u kojima će biti sve manje benzinaca i dizelaša, ali pravi izazov slijedi i velikim industrijskom silama poput Njemačke. Desetci dobavljača za autoindustriju žive od prodaje dijelova za motore s unutarnjim sagorijevanjem. S električnim automobilima očekuje se i veliki pad zaposlenih u autoindustriji. Kao što znate, električni automobili imaju mnogo manje dijelova.