Organizatori pokušavaju spasiti autoshow u Ženevi: Možda će ga sljedeće godine ipak biti!

Sve su glasnije ideje da automobilski sajmovi nemaju budućnost. Kažu analitičari da ih je vrijeme pregazilo, a koronavirus dokrajčio

Što još reći o pandemiji koronavirusa… Uglavnom, ne živimo normalno. Zbog nje je otkazan autoshow u Ženevi ove godine, a prva najava je bila da ga neće biti i sljedeće godine. No, organizatori su se, izgleda, predomislili pa najavljuju da će učiniti sve da show spase, odnosno da će u ožujku pokušati nešto organizirati. Naime, ideja je da autoshow traje tri dana i da bude otvoren samo za medije. Javnost neće imati mogućnost pristupa.

Koliko će to biti zanimljivo proizvođačima automobila? Troškovi ovakvog nastupa nisu visoki, ali upitni su i benefiti. Zašto bi netko ulagao u izložbeni prostor i plaćao određenu naknadu (oko 150.000 franaka) kad svoje modele može mnogo jeftinije predstaviti pomoću internetske objave par kilometara od tvornice.

Inače, sve su glasnije ideje da automobilski sajmovi nemaju budućnost. Kažu analitičari da ih je vrijeme pregazilo, a koronavirus dokrajčio…