Mercedes-Benz predstavio je limunzinu linije W 124 u studenom 1984. i trenutno je njome uspio fascinirati struku i široku javnost, a od 1993. će linija W 124 i službeno dobiti naziv E klasa, analogno S klasi i novoj C klasi. Uz to slovo slijedi i troznamenkasta brojka koja je bila definirana obujmom motora. Za dizajn karoserije bili su odgovorni Bruno Sacco, Joseph Gallitzendörfer i Peter Pfeiffer koji su uspjeli postići funkcionalnost i izrazitu aerodinamičnost u odnosu na prethodnu liniju W 123.
Posebnost linije W 124 bila je i u širokoj ponudi dostupnih karoserijskih izvedbi. Kupci su osim limunzine na raspolaganju imali elegantni kupe (predstavljen 1987.) i kabriolet (predstavljen 1991.), a posebnu pažnju javnosti zaokupio je u rujnu 1985. predstavljen T model – odnosno karavanska izvedba. Lifestyle karavan je u tvornici Bremen uz dva facelifta do kraja proizvodnje 1996. godine uspio brojkom dostići 340.503 primjerka! Sprijeda i do sredine su limunzina i karavan na prvi pogled djelovali identično, a potom je dalje Bruno Sacco uspio izvesti dizajnersku bravuru s ciljem optimiziranja aerodinamike tako da je spram koeficijenta otpora zraka limunzine od 0,300 kod T modela ta brojka desegla tek 0,340.
Da bi ovaj automobil uspio bila je bitna višestruka motorizacija čiji je raspon snage bio raspoloživ u početku prodaje od 72 KS u 200 TD do 182 KS kod 300 TE. Posebna ekskluziva uz karavan bio je 300 TD Turbo sa 143 KS. Radilo se o trolitarskom šestcilindarskom turbodizelskom agregatu OM 603 D 30 A koji se isporučivao i u S klasi 300 SDL za američko tržište. Mercedes je vodio računa i o ekološkoj prihvatljivosti motora tako da su inicijalno svi benzinski motori (izuzev 200 T) po želji bili dostupni s trostaznim katalizatorom, što od rujna 1986. postaje i dio serijske opreme.
Naravno da je tijekom desetogodišnjeg prebivanja na tržištu Mercedes uvodio i novitete pa je tako sustav pogona na sve kotače 4MATIC premijeru imao upravo u ovom karavanu, baš kao što je 1993. ovaj karavan bio prvi na svijetu u kojeg je ugrađen dizelski agregat s četiri ventila po cilindru. Od 1992. ste među serijskom opremom mogli naći i zračne jastuke, centralno zaključavanje i električno podešavane vanjske retrovizore…
Poput i limunzine karavan se također isporučivao sa produženim osovinskim razmakom, a u ovom slučaju za karoserije pogrebnika, medicinske službe… Posebna poslastica za oktanske zaljubljenike bila je AMG obrada T modela s oznakom E36 AMG s ugrađenim šestcilindarskim benzincem snage 272 KS čija se snaga prenosila na kotače isključivo putem automatskog mjenjača, a ovaj super karavan dosezao je bez problema brzinu od 240 km/h!
No, to nije bilo sve. E60 AMG bio je još brutalniji sa V8 i 381 KS. I dok se zna da je AMG u godini dana producirao tek 126 limunzina u toj verziji, T model je u tom kontekstu obavijen velom tajne. Legenda kaže da je nekoliko kupaca od AMG-a naručilo ugradnju V8 agregata dovoljnog za 250 km/h uz ubrzanje ispod 6 sekundi. Ne treba vas čuditi što je dobio nadimak The Hammer.