Približava se kraj godine i računi za sljedeću godinu počinju se postupno oblikovati. Ovog je tjedna Ministarstvo gospodarstva Francuske predstavilo obrise zakona o financiranju za 2021. godinu s novim zanimljivim mjerama.
Sredinom prosinca 2020., to bi mogao biti novi udarac koji bi mogao pogoditi proizvođače. Tog će datuma, zapravo, Vijeću ministara biti predstavljen prijedlog zakona koji će sadržavati otprilike trećinu prijedloga Građanske klimatske konvencije. Među tim prijedlozima nalazimo i one koji se tiču zabrane oglašavanja proizvoda koji zagađuju.
Mjeru koju je već podržala ministrica za ekološku tranziciju Barbara Pompili, posebno istaknuvši da oglašavanje potiče potrošnju određenih proizvoda koji su opasni za okoliš. Francuska priprema i strožu poreznu penalizaciju za automobile koji ispuštaju veliku količinu štetnih plinova, a u najvišem razredu plaćat će se čak 50.000 eura.
Ova odluka priječila bi reklamiranje SUV-ova, koji ispuštaju velike količine CO2, na primjer.
Osim za proizvođače automobila, to bi također bio veliki udarac za oglašivače i medije jer je automobilski sektor reklamiranja u Francuskoj treći po vrijednosti s ukupnim ulaganjem proizvođača od 3.17 milijardi eura u 2019.