Dr. Ali Vaziri, 24. rujna, ostao je neugodno iznenađen upozorenjem njegove banke u kojem je pisalo da je upravo kupio nadogradnju od 4280 dolara za svoj Tesla Model 3. Velika transakcija, kao što je i doktor brzo pretpostavio, bila je upisana stražnjicom – slučajna kupnja izvršena je putem Tesline aplikacije na njegovom iPhoneu.
– Mobitel mi je bio u trapericama – rekao je Vaziri.
– Izvadio sam ga, stavio na punjač koji dolazi s Teslom i to je to. Minutu kasnije? Dobio sam poruku. Nikad prije nisam ništa kupio putem aplikacije Tesla.
Vaziri je posjedovao električnu limuzinu nekoliko mjeseci u trenutku navedene slučajne kupnje. U trenutku nespretnog događaja povezao je slučajno kreditnu karticu sa svojim Teslinim računom kako bi plaćao mjesečnu naknadu za premium povezivost u automobilu (ta usluga omogućuje značajke poput vizualizacije prometa uživo, satelitskih karata, gledanja videa i glazbe s mreže). Ista kartica naplaćena je potom za Enhanced Autopilot, nadogradnju softvera od 4000 USD koji bi poboljšao sustave pomoći vozaču u automobilu. Nekoliko trenutaka nakon što je od svoje banke primio mobilno upozorenje, Vaziri je nazvao lokalnu Teslinu trgovinu i servisni centar. Nisu mogli izravno pomoći, ali su mu dali broj telefonske linije za korisnike. Nazvao je broj i zatražio povrat novca. Umjesto da liječnikov zahtjev za povrat novca obradi na licu mjesta, predstavnik korisničke službe rekao je Vaziriju da klikne na gumb za povrat novca u svojoj aplikaciji Tesla kako bi obradio njegov zahtjev. Vaziri ih je obavijestio da u aplikaciji Tesla ne postoji takav gumb, već samo neki tekst i veza do usluge povrata.
Do danas, kaže Vaziri, korisnička služba Tesle nije mu osigurala povrat novca