Volkswagenova limuzina K70 predstavljena je prije 50 godina: Preteča Golfa i Passata!

K70 je imao vrhunsko podvozje s neovisnim ovjesom. Izvanredno dugačak međuosovinski razmak omogućio je posebno prostranu unutrašnjost

Na tiskovnoj konferenciji održanoj u Salzgitteru 20. listopada 1970. godine, Volkswagen je predstavio novi K 70 kao i pogon izgrađen posebno za proizvodnju ovog modela. Novi Volkswagen, drugačiji od svih ostalih do danas – VW K 70, stoji u tiskovnoj mapi. Zapravo, ova limuzina u mnogim je aspektima otvorila novo tržište. S ovim novim modelom Volkswagen je bio na pragu nove, uspješne ere. Tada s najmodernijom tehnologijom koja je sadržavala vodeno hlađeni motor i pogon na prednje kotače, Volkswagen je postigao prijelaz na koncept pogona koji je bio potpuno nov za marku, a kasnije će postići uspjeh s Passatom i Golfom.

K70 je imao vrhunsko podvozje s neovisnim ovjesom. Izvanredno dugačak međuosovinski razmak omogućio je posebno prostranu unutrašnjost (prtljažnik čak 650 litara) i pružio vrlo dobro upravljanje. Imao je dva benzinska motora, 1,6-litreni sa 75 i 90 KS te je 1973. dobio i 1,8-litreni motor sa 100 KS. 

Jedan od glavnih naglasaka bio je na aktivnoj i pasivnoj sigurnosti. Značajke kao što su pojačani putnički prostor, zone gužvanja u slučaju sudara sprijeda i straga, spremnik za gorivo straga u zaštićenom području i priprema za sigurnosne pojaseve na svim sjedalima postavljaju nove standarde. Dizajn sa svojim jasnim linijama i danas je atraktivan, a tada se pokazao revolucionarnim. Dizajnirao ga je Claus Luthe, jedan od glavnih automobilskih dizajnera svog vremena. Njegov dizajnerski trag očit je i na kasnijim Volkswagenovim modelima poput Golfa i Pola.