Obilježava se 70. godišnjica preuzimanja legendarnog svestranog modela Unimog od strane Daimler-Benza. Nakon izuzetno uspješne izložbe tada revolucionarnog Unimoga u emisiji Deutschen Landwirtschaftsgesellschaft (DLG) koja je održana u Frankfurtu u ljeto 1950. godine, menadžerima Boehringer Brosa sa sjedištem u Göppingenu postalo je jasno de će morati uložiti ogromna sredstva kako bi utažili tržišnu glad za svojim Unimogom. Osim toga, isporuke motora iz Daimler-Benza također nisu bile u potpunosti zajamčene s obzirom na potrebe tvrtke za vlastitim kapacitetom tijekom poslijeratnog gospodarskog procvata.
U pitanju je bio dizelski motor OM 636, razvijen za osobni automobil Mercedes-Benz 170 D, koji je prethodno isporučen Boehringeru za njihove modele Unimog 70200. Za Unimog, 38 KS motora bilo je ograničeno na 25 KS. Ovaj uspješni motor – prvi dizelski automobil za osobna vozila proizveden nakon rata – standardno je ugrađivan u osobna vozila od 1949. do 1963. godine, kao i u Unimog.
Unutar automobilske grupe sa sjedištem u Stuttgartu postojali su svi preduvjeti za uspješan tehnički razvoj, a uspostavljena je i svjetska prodajna mreža. Do danas je prodano više od 380.000 jedinica Unimoga.