Volkswagen ID.3: Nije dugo na tržištu, a već je dobio kinesku kopiju!

Zašto su Kinezi mislili da bi bila dobra ideja kopirati Volkswagen vjerojatno će ostati tajna

Kad odrastem želilim biti Volkswagen – kao da govori ovaj mali Frankenstein, još jedan proizvod nepresušnog kineskog izvora kopija. Kinesko ogromno tržište zahtijeva nešto drugačiji pristup, zbog čega su dvije velike korporacije korporacije, DiDi Chuxing i BYD, odlučile udružiti snage i izraditi električno vozilo posebno dizajnirano za potrebe njihovih stanovnika. Rezultirajući električni automobil zove se DiDi D1 i ima jedan prilično problem – doima se kao jednojajčani blizanac Volkswagenova ID.3.

Ključne značajke ovog potpuno električnog vozila su izuzetno udobno vozačko sjedalo za dugotrajnu vožnju, podesiva klizna vrata za lak pristup i sustav autonomne vožnje druge razine koji uključuje upozorenja na napuštanje trake i upozorenje na opasnost od udara na pješaka. Automobil također nadgleda vozača kako bi osigurao da on ili ona ostanu usredotočeni i drže obje ruke za upravljačem vozila.

Nažalost, mnogi neće vidjeti dalje od dizajna, on je gotovo identičan Volkswagenu, a možemo prepostaviti da se i dvoje mladih Kineza na biciklima na promotivnoj fotografiji pita: gdje smo već ovo vidjeli?! Odgovor bi im mogla biti sljedeće fotografija, koja prikazuje Volkswagen ID.3.

Treba biti iskren pa priznati da je interijer nešto originalniji. Motor je sa 136 KS, a spominje se doseg od 418 km. 

Podsjetimo da je BYD jedan od najvećih svjetskih proizvođača automobila a DiDi Chuxing je tvrtka koja je uzela Uberov dio s kineskog tržišta i najveća je svjetska tvrtka za usluge prijevoza sa 60 milijuna vožnji dnevno. Ovo vozilo koristit će se upravo u uslugama sličnim Uberovima, odnosno u modernoj verziji taksi prijevoza. Zašto su Kinezi mislili da bi bila dobra ideja kopirati VW vjerojatno će ostati tajna, ali sam automobil gotovo će sigurno postati uobičajen prizor na kineskim ulicama u bliskoj budućnosti. DiDi D1 će također pridonijeti smanjenju štetnih emisija na kineskim ulicama.