U cijeloj seriji Euro NCAP-ovih testiranja električni modeli pokazali su da su sigurni kao i konvencionalni s motorima s unutarnjim sagorijevanjem. A u nekim su ih aspektima čak i prešli: njihova mehanika je kompaktnija i omogućuje integraciju većih zona deformacija u karoseriju, smanjujući tako sile koje opterećuju putnike u slučaju sudara. Njihovo nisko težište također smanjuje rizik od prevrtanja u usporedbi s tradicionalnim modelom izgaranja.
Jasan primjer su visoke ocjene postignute na Euro NCAP testovima sudara, u čijoj je posljednjoj rundi Mazda MX-30, prvi električni model japanske marke, postigla maksimalnih pet bodova. Dodatna prednost ovog posljednjeg testa je i zbog toga što su se kriteriji EuroNCAP-a promijenili, odnosno postrožili. Brzina bočnog udara povećana je sa 50 na 60 km/h, povećane su i brzine ostalih simulacija, a tu je frontalni sudar dvaju vozila pri 50 km/h, koji je jednak udaru od 100 km/h u stacionarno vozilo.
Nakon svih analiza, Mazda MX-30 dobila je pet zvjezdica i vrlo dobre ocjene u svakom segmentu: 91% u zaštiti odraslih, 87% u zaštiti djece, 68% u zaštiti pješaka i 73% u sustavima pomoći vozaču. Nadalje, postigla je najvišu ocjenu u testovima frontalnog i bočnog udara s djecom u dobi od 6 do 10 godina, kao i u općim testovima bočnog udara.
Rezultati pokazuju da je struktura MX-30 čvrsta i sigurna, unatoč činjenici da njezina karoserija nema B ili središnji stup. Uz to, niti u jednom ispitivanju nisu uočeni kratki spojevi u električnom sustavu ili curenje tekućine u bateriji, a također je bilo moguće normalno raditi na vozilu nakon toga, bez pražnjenja električne energije u bilo kojem trenutku. Na ovim strožim testiranjima pet zvjezdica dobio je i Volkswagen ID.3, a prije toga je najviše ocjene imao i Teslin Model 3.