Zrakoplovni prijevoz najsigurniji je i to će dokazati brojne statistike, ali i on nije bez mana. Los Angeles Times piše o jednoj pojavi, koja nije tako rijetka, a može onesposobiti pilote i putnike. Povremeno se može dogoditi da kabinu ispune otrovni plinovi, a dnevni list navodi i jedan primjer.
U srpnju 2015. godine let 708 Spirited Airlinesa sletio je u Boston i zaustavio se na predviđenom izlazu. Los Angeles Times piše:
Avion je započeo silazak u Boston. Unutar kokpita kapetan je bio omamljen na sjedalu. Sjedeći pored njega, kopilot Eric Tellmann počeo je padati u nesvijest. Tellmann je uspio vezati masku s kisikom, a zatim je zgrabio kapetana za ruku i prisilio ga da slijedi njegov primjer. Vraćajući svijest polako, kapetan je kroz masku pogledao Tellmanna, a oči su mu se raširile od straha. Čudan miris prožimao je avion toga dana. Putnici i stjuardese kašljale su i brisale suzne oči. Piloti su nakratko podigli maske i još su osjećali miris kad se pista približavala. Tellmann i kapetan zaustavili su sigurno Airbus A319, ali nisu se sjetili slijetanja ili taksiranja.
Tellmann je otišao u bolnicu na liječenje i sljedeći tjedan proveo kod kuće u krevetu, povraćao je, tresao se i osjećao kao da ga je pregazio teretni vlak, izjavio je u pismu svom sindikatu o događaju u srpnju 2015. godine. Tajanstveni miris. Čudni simptomi. Put na hitnu. Nešto je ozbiljno pošlo po zlu s opskrbom zraka aviona.
Ovaj opasan događaj završio je sretno. Zrak koji ulazi u kabinu dolazi od motora te je bezopasan. Međutim, pojave li se problemi s brtvljenjem, vruće motorno ulje i hidraulička tekućina mogu ući u sustav ventilacije, a potom i u kabinu te izazvati trovanje posade i putnika. Izvještaj LA Timesa naglašava da su ti događaja češći nego što se misli, ali zasad se ništa na poduzima. Spominje se da su u NASA-inom sigurnosnom izvještaju zabilježeno čak 362 takva slučaja od siječnja 2018. do prosinca 2019. godine… Na 73 leta piloti su koristili kisik u nuždi kako bi zadržali svijest.