Nova kontroverzna objava iz BMW-a: Na velikom tržištu javno će objavljivati da su vozačima istekla jamstva!

Sve to uključuje posebnu tehnologiju prepoznavanja vozila na cesti pomoću skeniranja tablica, a barem u BMW-u tvrde da podatke neće pohranjivati

U BMW-u kao da donošenje poslovnih odluka preuzima Jim Carrey ili neki drugi komičar. Kako shvatiti posljednje poteze bavarske kompanije bez nužnog zazivanja komediografskih djela. Prvo su u BMW-u globalno odlučili napasti sve one kojima se ne sviđa njihov novi električni SUV iX5, a sad su na lokalnoj razini (ali i važnom tržištu) odlučili prokazivati sve vozače kojima je isteklo jamstvo. U Velikoj Britaniji će na posebnim displejima uz cestu objavljivati:

– Vašem BMW-u isteklo je jamstvo!

Sve to uključuje posebnu tehnologiju prepoznavanja vozila na cesti pomoću skeniranja tablica, a barem u BMW-u tvrde da podatke neće pohranjivati, odnosno to ne bi ni smjeli činiti. Poruka na displeju bit će vidljiva vozaču, ali i ostalima i njegovoj blizini pa nije jasno što doista BMW planira postići. Možda otuđiti svoje kupce.

U BMW-u tvrde da će im to pomoći u prodaji jamstava.