Dacia Sandero u Hrvatskoj: Povoljna cijena je konstanta!

Početni Sandero SCE 65 košta 81.900 kuna, a početni Stepway s motorima 1,0 ili 1,0 s plinom košta 99.900 kuna.

U Hrvatsku je došla nova generacija Dacije Sandero i sandero Stepway. Velika vijest je promjena platforme jer su dosadašnje generacija Sandera i Logana korsitile stare Renaultove podloge. Sandero je sada na novoj platformi CMF, koju koristi i aktualni Clio, a to omogućuje niz novih funkcija. Tu su, prije svega, LED glavna svjetla kao opcija, automatsko kočenje u slučaju nužde (kao dio serijske opreme), hill-start asistencija (u serijskoj opremi), upozorenja na vozila u mrtvom kutu…

Po svemu se čini da je Renault još ozbiljnije shvatio projekt Sandero. Odnosi se to i na dizajn, koji je izvana teško razlikovati od skupljih vozila u klasi. Posebno su atraktivna prednja LED svjetla sa snopom u obliku slova Y. Gledate li Sandero sprijeda ili straga teško je dokučiti da pripada jeftinijem cjenovnom razredu. To se ipak osjeti u unutrašnjosti jer tvrda plastika i dalje dominira, odnosno Dacia ustraje na jednostavnim i jeftinijim rješenjima. No, i unutrašnjost je moderno dizajnirana, a i prostrana je – uspoređuje li se s drugim modelima u klasi malih gradskih automobila. Uz nižu razinu opreme dolazi sustav koji će koristiti vaš pametni telefon kao multimedijski ekran (ugrađena dva zvučnika), a uz višu razinu opreme (ili nadoplatu) 8-inčni touchscreen ekran koji omogućuje i kopiranje sadržaja s vašeg pametnog telefona (ugrađena su četiri zbučnika). Najskuplja verzija je Media NAV sustav s ugrađenom navigacijom i držačem za mobitel.

Mnoge će ražalostiti što 1,5-litrenog dizelskog motora više nema, ali tu su kvalitetni benzinci. Sandero dolazi s početnim 1,0-litrenim trocilindričnim atmosferskim motorom (petstupanjski mjenjač) i 65 KS. Sandero Stepway priključuje se od 1,0-litrenog turbobenzinca s 90 KS, a oba modela imaju i 1,0-litreni turbobenzinac sa 100 KS. Tu je i plinska instalacija s motorom 1,0 koja ima tank od 50 litara plina, uz rezervoar goriva od 50 litara. Uz Sandero dostupan je start/stop sustav, a tu je i CVT automatski mjenjač za one kojima se ne mijenjaju brzine. On će kasnije doći na tržište.

Prtljažnik je obujma 328 litara. Ljubitelje prirode te odlazaka na vikendicu oduševit će podatak da je Sandero Stepway udaljen od tla 174 milimetra ili 41 milimetar više od običnog Sandera.

Početni Sandero SCE 65 košta 81.900 kuna, a početni Stepway s motorima 0,9 ili 1,0 s plinom košta 99.900 kuna. Prilkom lansiranja svi kupci će dobiti 4 zimske guma i kamatnu stopu za kredite od 3.99 posto.