Toyota nije samo najprodavanija marka automobila na svijetu, marka je i lider u pogledu pretraživanja na Googleu. BMW, prošlogodišnji broj jedan, osjetno je pao u ovogodišnjem pretraživanju.
Web stranica Compare the Market analizirala je podatke pretraživanja iz 158 zemalja u 2018., 2019. i 2020. godini. Ukupan broj pretraživanja marki automobila u 2020. bio je približno 88 milijuna. Prema studiji, Toyota je zauzela prvo mjesto u 55 zemalja, što predstavlja 34,8 posto od ukupnog broja analiziranih zemalja.
Godinu dana ranije tu je poziciju još uvijek zauzimao BMW, koji je tijekom godine koja je bila poharana pandemijom doživio ogroman pad opsega pretraživanja. Godinu dana ranije BMW je bio najtraženija marka automobila u 118 zemalja, u usporedbi sa samo 34 zemlje u 2020. To predstavlja pad od 64 posto.
Mercedes-Benz je i ove godine na trećem mjestu. Zanimljivo je da su marke Kia i Ford relativno dobro prošle, završivši na četvrtom i petom mjestu. Obje marke automobila bile su na posljednjem mjestu 2019. godine, a svaka je bila na prvom mjestu u samo jednoj zemlji.