Otkriven je Audi e-tron GT: Taycanov bliski rođak impresionira dizajnom i tehnologijom!

Audi e-tron GT ima dvije snage elektromotora - 350 kW (476 KS) ili 440 kW (598 KS), što omogućuje i dinamične performanse

Audi e-tron GT je otkriven. Radi se o modelu koji je Audijev Taycan, odnosno nastao je na zajedničkoj platformi koju koristi i električni Porsche. Linije karoserije izrazito su aerodinamične pa koeficijent otpora zraka iznosi samo 0,24. Interijer također odgovara klasičnom Gran Turismo dizajnu: vozačevo i suvozačevo sjedalo postavljeni su u sportskom spuštenom položaju pored široke središnje konzole, dok stražnja sjedala pružaju dovoljno prostora čak i za odrasle osobe. Progresivna elegancija dizajna interijera naglašava progresivni karakter vozila.

Audi e-tron GT quattro, Static photo, Colour: Kemora grey metallic
Audi RS e-tron GT, Static photo, Colour: Daytona grey

Audi e-tron GT ima dvije snage elektromotora – 350 kW (476 KS) ili 440 kW (598 KS), što omogućuje i dinamične performanse. Bitno je istaknuti i doseg do 487 kilometara (prema WLTP ciklusu vožnje) koji je omogućen baterijom kapaciteta od 85 kWh. Tehnologija baterije 800 V omogućuje brzo DC punjenje izlazne snage do 270 kW.

Ovjes se također temelji na skladu dinamike i komfora zahvaljujući tehnologijama kao što su Audi drive select, upravljanje svim kotačima, kontrolirana amortizacija, trokomorni pneumatski ovjes, električni pogon na sve kotače i blokada stražnjeg diferencijala. Veličine kotača u rasponu su do 21”, a disk kočnice, koje su opcijski dostupne u keramičkoj izvedbi ojačane karbonskim vlaknima, promjera su do 420 milimetara.

Interior

Kao i svi Audi modeli i e-tron GT je potpuno povezan. Infotainment, online usluge iz paketa Audi connect i sustavi potpore najnovije su tehnologije.

Gotovo pet metara dugačko vozilo ima električni pogon na sve kotače. Ubrzanje  0–100 km/h je za 4,1 ili 3,3 sekunde (RS model). Maksimalna brzina je 245 km/h kod e-trona GT quattro i 250 km/h kod RS modela.

Serijski su ugrađeni zračni ovjes, blokada stražnjeg diferencijala, dinamični sustav upravljanja Audi drive select, a opcijski (serijski u RS modelu) quattro s reguliranom blokadom diferencijala stražnje osovine te dinamično upravljanje svim kotačima.