Škoda je prikazala cijelu galeriju fotografija koja prikazuje maskirni prototip nove Fabije. I ne samo to, češka marka otkrila je puno tehničkih specifikacija kako bi olakšala čekanje do svjetske premijere najavljene za drugi dio ove godine. Obnovljena Fabia znatno je veća od prethodnice i sada je veća od Volkswagena Pola, SEAT-a Ibize i Audija A1, s kojima dijeli platformu. S dužinom od 4107 milimetara, širinom od 1.780 mm i visinom od 1.460 mm, supermini četvrte generacije tek je nešto kraći od Golfa Mk4, a istovremeno je širi i viši od njega, te ima i duži međuosovinski razmak od kompaktnog Golfa.
S 380 litara obujam prtljažnika povećan je za 50 litara u odnosu na svog prethodnika te je u svojoj klasi rekorder. Unatoč rastu, Škoda kaže kako su njezini inženjeri uspjeli velikim dijelom zadržati masu svog prethodnika. Uz to, mali div obećava da će postati najaerodinamičniji automobil u svojoj klasi, s koeficijentom otpora koji je došao do 0,28. To se djelomično postiže ugradnjom aktivno podesive rolete hladnjaka u donji usisnik zraka prednjeg odbojnika.
Škoda je odlučila instalirati 1,5-litreni benzinski motor s turbopunjačem (150 KS i 250 Nm). Bit će dostupan isključivo sa sedambrzinskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Kako bi uštedjela gorivo nova Fabia će imati i tehnologiju deaktiviranja cilindara koja automatski isključuje dva cilindra kada puna snaga motora nije potrebna.
Svi su motori dio obitelji Evo, turbobenzinci sadrže benzinski filtar za sitne čestice, a više nije iznenađujuće što se dizel neće vratiti. Ponuda motora kreće od 1,0 MPI Evo sa 65 KS i 95 Nm, 1,0 MPI Evo s 80 KS i 95 Nm, 1,0 TSI Evo s 95 KS i 175 Nm, 1,0 TSI Evo sa 110 KS i 200 Nm (opcija s DSG automatskim mjenjačem) i već spomenuti četverocilindrični 1.5 TSI Evo sa 150 Ks i 250 Nm okretnog momenta koji dolazi samo s DSG automatskim mjenjačem.
Fabia će biti dostupna i s potpunim LED prednjim i zadnjim svjetlima, kao i digitalnim vozačkim zaslonom (Virtual Cockpit), devet zračnih jastuka i opcijskim većim spremnikom za gorivo. Potonji povećava kapacitet sa standardnih 40 litara na 50 litara, povećavajući domet Fabije na više od 950 kilometara. Novi automobil bit će predstavljen u proljeće.