Osjetan pad prodaje guma u Hrvatskoj: Kriza i smanjena mobilnost učinili su svoje!

Ne treba posebno naglašavati  što pad prodaje znači za sigurnost u prometu

Kriza u kojoj se nalaze Europa i cijeli svijet utjecala je i na prodaju guma. Tržište guma za putnička vozila i kombije u Hrvatskoj u 2020. godini smanjilo se za 14,7 posto u odnosu prema 2019. godini. Istodobno, prodaja ljetnih guma pala je za 11,5 posto, zimskih guma za 19,6 posto, a prodaja guma za sve sezone povećala se za 10,5 posto. To je vidljivo u podatcima koje je podijelio Continental, jedna od vodećih tvrtki u industriji guma. S rastom prodaje cjelogodišnjih guma očigledno je da kupci traže univerzalno i jeftinije rješenje. Silazni trend utjecao je i na cijelu Europsku uniju, gdje je prodaja guma pala za 12,1 posto u odnosu prema 2019. godini.

Ne treba posebno naglašavati  što pad prodaje znači za sigurnost u prometu. Broj vozila na cestama nije se dramatično mijenjao. Doduše, prošle godine vozili smo manje, ali čak i stajanje negativno utječe na kvalitetu i sigurnost guma. Kontrolirajte gume i mijenjajte ih na vrijeme!