Kada je 1978. godine počela prodaja Lade Nive u Velikoj Britaniji, izostao je uspjeh s drugih velikih tržišta u Europi. Na tamošnjem tržištu popularni su bili jeftini Suzukijevi terenci pa se Niva nije uspjela probiti, premda je tamošnji model bio znatno modificiran, s novim upravljačem, sjedalima i petbrzinskim mjenjačem (ugrađenim 1985. godine), umjesto onoga s četiri brzine. Možda je problem bio u činjenici da je sovjetskim inženjerima bilo potrebno čak pet godinaza konverziju upravljača s lijeve na desnu stranu. Prodaja te verzija počela je tek 1983. godine.
Britanski zastupnik pokušao je učiniti svoju ponudu zanimljivijom, dodao je još bogatiju opremu Cossack te kabrio verziju, nastalu u suradnji s Top Hat Conversions, koja je bila skuplja za 2300 funti (osnova verzija koštala 5695 funti). Motor je i dalje bio obujma 1569 ccm, a snaga je bila nevelikih 87 KS.
Krov se navodno skidao za dvije minute, ali i to nije pomoglo popularizaciji Nive u Velikoj Britaniji, za razliku od, na primjer, Francuske i Njemačke, gdje je imala vjerna obožavatelje. Kabrio verzija danas je veliki raritet.