U posljednjih godinu dana na njemačkim je cestama registrirano je tisuću novih Trabanata. Sada je popularniji nego neki novi modeli automobila a to je vidljivo iz analize njemačke istraživačke agencije CAR, temeljene na registracijama registarskih tablica. Ikona bivšeg DDR-a očito još uvijek uspijeva osvojiti srca njemačkih automobilista.
Prošle godine broj registriranih Trabanta u Njemačkoj naglo se povećao. U deset godina njemačkim cestama dodano je otprilike tri tisuće primjeraka, od čega oko tisuću 2020. godine, izvještava Die Welt. U Njemačkoj je sada registrirano 38.173 Trabanta. Naravno, samo djelić broja koji se nekad vozio po DDR-u, ali i dalje je to respektabilna brojka. Nove registracija vjerojatno se odnose na projekte obnove tih vozila, koji su dovršeni.
Povijest Trabanta čita se poput uzbudljive knjige. Zapadna Njemačka imala je Volkswagen nakon Drugog svjetskog rata, a DDR Trabant. Ipak, glavna svrha ovih vozila bila je pružiti stanovništvu pristupačan prijevoz, iako su istočni Nijemci ponekad morali čekati godinama prije nego što su mogli kupiti Trabant. Prvi Trabant (P50) pojavio se 1958. godine, a sastavljen je u Zwickauu.
Većina dijelova karoserije izrađena je od Duroplasta, posebne plastike koja je imala glavne dijelove od pamučnih vlakana, fenolne smole i čeličnog unutarnjeg dijela na koji su pričvršćene sve komponente Duroplasta. Motor je zračno hlađeni dvocilindrični dvotaktni zapremnine 594 ccm (prvi su modeli 500 ccm). Trabant 601, koji se pojavio 1964. godine, daleko je najpoznatiji model. Kad je bio nov, bio je to prilično moderan automobil, ali model je ostao praktički nepromijenjen godinama, te je zaostao za automobilima sa zapada. Model 601 isporučen je do 1990. godine, a u toj posljednjoj godini izgrađeno ih je 90.000 s modernijim četverotaktnim motorom Volkswagena Pola. Vrata tvornice definitivno su se zatvorila 1. travnja 1991. a do tada je proizvedeno više od tri milijuna Trabanata.
Trabant je popularan izbor za rezgledavanje Berlina i mnoge agencije nude tu atrakciju.