Nakon opetovanih problema s Teslinim sustavom aktivne sigurnosti Autopilot, koji je u nekoliko slučajeva kritiziran nakon nesreća, pokreće se istraga o njegovim mogućim nedostatcima. Proizvođaču električnih automobila iz Kalifornije sada ponovno prijete problemi jer prema New York Timesu, američka Nacionalna uprava za sigurnost prometa na cestama (NHTSA) istražuje čak 23 nesreće u kojima je Teslin sustav bio uključen ili je mogao biti aktivan. Ističu se nesreće u kojoj je Model Y naletio na stacionarni patrolni automobil na autocesti u blizini grada Lansinga u državi Michigan. Pa slučaj iz veljače kada se Tesla zabio u prikolicu kamiona koji je prelazio ulicu u Detroitu. Teslin Autopilot smatra se progresivnim i u jesen prošle godine osvojio je drugo mjesto iza Cadillacova sustava Supercruise na testu američkog potrošačkog časopisa Consumer Reports. Međutim, takvi sofisticirani sustavi imaju problem, a to je da pouzdano preuzimaju jednostavne zadatke, ali ne mogu upravljati automobilom samostalno.
Teslini sustavi očito su dosegli svoje granice. Primjerice, istraga nesreće na Floridi 2016. otkrila je da Autopilot nije prepoznao svijetlu prikolicu kamiona po lijepom vremenu.
Možda bi se Tesla trebala ugledati na GM-ov sustav Supercruise koji je pobijedio prvenstveno zahvaljujući infracrvenoj kameri koja provjerava jesu li vozačeve oči usmjerene na cestu. Ako to nije slučaj, sustav se sam isključuje, a ako je potrebno i zaustavlja se vozilo.