Važno je biti prvi, a u autoindustriji je još važnije, jer treba se nečime pohvaliti, ukazati na tradiciju koja seže do stoljeća sedmog. Uglavno, Daimler, tvrtka u čije je toplom zagrljaju i Mervedes Benz polaže pravo na prvi kamion. Gottlieb Daimler, pionir motora s unutarnjim izgaranjem i automobilskog razvoja, stvorio je prvi teretni kamion na svijetu 1896. godine. Konstrukcijski je bio jednostavan jer je na kolica s konjskom zapregom montiran motor, a konji su dobili godišnji odmor. Imao je 1,06-litreni dvocilindrični motor s 4 KS i bio je smješten straga.
Prijenos je išao stražnje kotače pomoću sustava s remenom. Motor su štitile dvije spiralne opruge jer je bio vrlo osjetljiv na vibracije. A s obzirom na tvrde željezne kotače kamiona, sigurno ih je bilo dosta. Vozač je sjedio sprijeda, dok je motor bio straga. Prema dostupnim informacijama, kamion je prilično impresivnu potrošnju goriva od oko 6 litara na 100 kilometara.
Samo dvije godine kasnije, Daimler je zajedno s Wilhelmom Maybachom izgradio nadograđenu verziju kamiona, u kojoj je motor premješten na prednju stranu. Kasnije te godine, kamion je napokon dobio vlastiti dizajn s jedinstvenim prednjim dijelom, razlikujući ga od kolica na kojima je bio temeljen.
Još jedna revidirana verzija napravljena je nedugo zatim s motorom ispred prednje osovine. To je bio veći 2,2-litreni motor s Boschevim sustavom paljenja i novim sustavom hlađenja.