Svi proizvođači električnih automobila hvale se s dometom svojih vozila i brzinom punjenja. Kao da će borba za svaki prijeđeni kilometar više presuditi u tržišnom (ne)uspjehu. Tesla je u vrhu onih koji licitiraju s autonomijom, ali američki proizvođač pokazuje da se može prilagoditi i drukčijim okolnostima.
Na kanadskom tržištu električni automobili jeftiniji od 45.000 kanadskih dolara apliciraju za vladinu subvenciju u iznosu 5000 dolara. Veliki tržište, veliki apetiti i Teslini direktori su zagrizli udicu. Toliko su smanjili bateriju da im Model 3 košta samo 44.999, ali su pritom smanjili domet. Kanadski Model 3 Standard Range Plus može prijeći samo 151 kilometar. Svi Modeli 3 izvan kanadskog tržišta u Standard Range Plus verziji imaju autonomiju 423 km. Razlika je ogromna.
Kanadski ulazni model nema ni Autopilot. Ta je dio opreme softverski ograničen, a u Tesli kažu da ga nije moguće naknadno otključati.