S padom Berlinskog zida nestao je i stil života na istoku Njemačke, bogati zapadni dio nametnuo je svoja životna mjerila i tehnologiju. Rušenje zida počelo je 1990. godine, a već godinu dana kasnije dva automobila koja su bili simboli DDR-a, Wartburg i Trabant, posljednji put su napustila proizvodne trake. Demodirani dvotaktni simboli istočnog bloka preko noći su postali roba s nepopravljivom greškom.
Danas, trideset godina kasnije, ti posljednji modeli u Njemačkoj i službeno uživaju status oldtimera, a svima im cijena polako raste. Za dobro očuvani Trabant možete dobiti oko 10.000 eura, a za Wartburg 311 coupe može se dobiti do 50.000 eura. U Njemačkoj je registrirano oko 8300 Wartburga i oko 38.000 Trabanta. Njihov broj iz godine u godinu raste, očigledno se iz garaža vade stari automobili i restauriraju ih. Većina vozila registrirana je na području nekadašnjeg DDR-a. Za kraj spomenimo jednu anegodotu vezanu uz Trabant i njegovo održavanje, neslužbena izreka je tvrdila:
– Ako imate čekić, kliješta, žicu, možete doći do Lenjingrada.