Automobili koji često pate od kvarova ponekad se nazivaju i automobilima proizvedenima u ponedjeljk ujutro. To se događalo prilično često, posebno u 20. stoljeću. Manje je poznato da su u SAD-u bili posebno cijenjeni automobili proizvedeni srijedom koji su se prodavali u velikim količinama, piše francuski magazin L’Argus.
U prošlom stoljeću automobil u ponedjeljak ujutro bio je sinonim za automobil pun nedostataka, kojeg su zaposlenici još uvijek umorni od vikenda nevoljko sastavili početkom tjedna. Često bi otkazali brisači vjetrobranskog stakla, motor je trošio previše ulja, zveckalo bi iz svih kutova vozila dok polovica tipki na ploči s instrumentima nije radilo.
Automobil proizveden u ponedjeljak ujutro temelji se na činjenicama. Još jedan dan je bio problematičan, a to je petak ujutro. Proizvođači poput Forda, GM-a i Chryslera uvijek su isplaćivali bonuse četvrtkom. To su dogovorili moćni sindikati, čiji su članovi bili zaposlenici. Radnici su sa svježom isplatom često posjećivali kafiće i pubove četvrtkom navečer. Kao rezultat toga, problemi u završnoj obradi bi se pojavljivali i četvrtkom.
Automobili za rukovoditelje tvornica montirani su u srijedu. Jednostavno zato što bi izgledi za nedostatke bili manji. Trgovci su to iskoristili natjeravši svoje kupce da vjeruju da imaju u ponudi automobile proizvedene srijedom. Navodno su mnogi Amerikanci bili namamljeni da tako kupuju automobil.
O tom fenomenu čak je pjevao i legendarni Johnny Cash. Pjesma se zove Wednesday Car.