Kamioni na paru: Dizelaši su ih pobijedili tek prije Drugog svjetskog rata!

Tip Sentinel S mogao je dogurati do brzine do 97km/h, ali brzina nije bila dovoljna da prevlada neugodu pare...

Prije nego što su motori s unutarnjim izgaranjem osvojili automobilsku industriju, morali su se boriti protiv suparničkih oblika pogona poput ranih tehnologija s električnim pogonom, pa čak i starim parnim strojevima. Ova zrela, ali uskoro zastarjela naslijeđena tehnologija nije se predala bez borbe, a 1930-ih je svoj vrhunac dosegla u parnim kamionima poput tipa Sentinel S.

Tip S bio je posljednji novi parni kamion koji je predstavio jedan od rijetkih preostalih parnih proizvođača, visoko cijenjeni Sentinel Steam Waggon Works. Izlaskom na ulice 1934. godine, tip S (skraćenica od Standard) pokretan je sagorijevanjem ugljena i pare iz visokotlačnog kotla 250 psi). Para je vodila u  četverocilindrični motor i izlazila kroz dvobrzinski mjenjač do osovina. Usprkos sposobnosti tipa S da navodno održava brzinu od 72 km/h i doseže maksimalnu brzinu od 96 km/h, sam Sentinel priznao da je nezgodniji za rad i manje sposoban od bilo kojeg usporedivog dizela. Krajem 30-ih, tip S ukinut je korist internih dizelaša, a sam Sentinel prije kraja desetljeća prebacio se na ratnu proizvodnju.

Sentinel danas proizvod dijelove bojlera.