U očekivano intervju Autocaru direktor Renaulta Luca de Meo pričao je o svemu u svačemu, planovima oporavka korporacije, prednostima udruživanja Dacije i Lade, ali je na jednostavnom primjeru objasnio zašto se sprema veliko poskupljenje malih gradskih automobila (kao što je Clio, na primjer).
– Postoji ulazna cijena za ‘čišćenje’ bilo kojeg motora s unutarnjim sagorijevanjem. Potreban vam je filter za čestice koji sadrži platinu, rodij i druge skupe elemente, bez obzira na to ide li na Clio za 15.000 eura ili Mercedes S-klasu od 120.000 eura. Sigurno je da je filter S-klase nešto veći, ali u postocima je puno jeftiniji i kupac to može platiti. Život postaje sve teži za tvrtke koje proizvode male automobile.
S novom Euro 7 normom emisije štetnih plinova (najavljuju je 2025. godine) mali gradski automobili mogli bi dvostruko poskupjeti, a Luca de Meo priliku vidi u električnim vozilima.
– Cijena baterija pada 10 posto godišnje. Mali automobili trebaju manje baterije i uskoro ćemo doći do toga da će se križati krivulje cijene malih gradskih automobila i električnih automobila.
Dakle, direktor Renaulta misli da ćemo ubuduće voziti električne male gradske automobile.