Ako bi se Renaultova strategija s Dacijom mogla definirati, primjećuje se da francuski vlasnik rumunjsku franšizu sve više pozicionira kao što je to činio Volkswagen sa Škodom. Od prve Octavije koja je bila jeftini ulazak u svijet kompaktnih limuzina pa sve do današnje, koja osigurava ogromnu količinu prostora po cijeni koja nije diskontna, ali je ipak niža od Golfa.
S posljednjom generacijom Sandera i Dustera, Dacia je postala mnogo više od marke koja nudi samo jeftine automobile. Vozne osobine, razina uglađenosti, fokusiranost upravljačkih komandi, udobnost…, svrstavaju ova vozila tik do njihovih mnogo skupljih konkurenata, a u nekim segmentima ih i pobjeđuju. Sandero je prvak prostranosti u klasi malih gradskih automobila. Sličnosti sa Škodom?
Uglavnom, sljedeći korak je skuplje vozilo, a opet jeftinije u komparaciji s direktnim konkurentima. Dacia je predstavila koncept SUV-a Bigster, koji je dizajniran tako da ga se ne bi posramile ni mnogo skuplje marke, a prve ilustracije iz patentnog ureda – objavio ih je španjolski Autofacil – pokazuju da se serijski model neće mnogo razlikovati. Uz nekoliko detalja na maski, izostaje i osvijetljeni logotip, gume su manje, ali u konačnici to je gotovo isti automobil i on izgleda – odlično!
Službeno će Bigster biti predstavljen sljedeće godine, a očekujte i verziju sa sedam sjedala, barem dva benzinca i hibridnu verziju. Renault razvija novi 1,2-litreni trocilindrični turbobenzinski motor i on će se sigurno naću u Bigsteru. O cijenama se službeno ne zna ništa, ali, ako pitate nas, automobil u klasi Toyote RAV4 ili Honde CR-V sigurno će biti jeftiniji od 30.000 eura.