Na modnoj reviji u Maranellu, domu Ferrarija, automobilska marka nedavno je predstavila svoju prvu kolekciju odjeće. To je očigledno korak u novom smjeru za talijansku, nekada samo automobilističku marku. Do sada je Ferrari uglavnom bio poznat po svojim brzim, luksuznim automobilima. No, marka sada želi proširiti tu sliku. U rodnom gradu, Maranello, planiraju otvoriti restoran s Michelinovim chefom Massimom Botturom na čelu, a također ulaze i u modni svijet s prvom cjelovitom kolekcijom. Čak im je cilj da u narednim godinama dobiju oko deset posto dobiti od prodaje odjeće i pribora.
Za svoju prvu modnu kolekciju Ferrari je angažirao Rocca Iannonea, prethodno dizajnera u Armaniju. Talijan je stvorio liniju odjeće i modnih dodataka koji zrače istim luksuzom i klasom kao i automobili marke, poput svilenih košulja ukrašenih Ferrarijevim logom ili velike kožne torbice u crvenoj boji trkaćih automobila.
Linija odjeće trebala bi zaintrigirati one koji već voze Ferrari i žele biti odjeveni u stilu sportskog automobila ili kao dobrodošla alternativa onima koji nemaju 240.000 eura za takav automobil, ali ipak žele dobiti dio marke.