Kada se moraju mijenjati kočione pločice i kočioni diskovi to je obično skupo. Moraju li to uvijek biti originalni rezervni dijelovi? Ili su prikladne i alternative opcije? Njemački autoklub (ADAC) testirao je nekoliko proizvoda. Troškovi popravka, odnosno zamjene idu od nekoliko stotina eura do nekoliko tisuća eura za skupu sportsku egzotiku.
Neovlašteni lanci radionica mame povoljnim ponudama za popravak i obećavaju ugradnju visokokvalitetnih proizvoda. Sve više ovlaštenih serivisa nudi i promjene kočnica po povoljnim uvjetima za automobile od pete godine starosti, kada uglavnom prestaje servisiranje u ovlaštenim servisima . Pritom se ne instaliraju origanalni dijelovi nego njihove zamjene. Koliko su dobri zamjenski proizvodi? ADAC je u VW Golfu 7 testirao nekoliko sustava u komparaciji s originalnim dijelom. Performanse kočenja i trošenje ispitivani s dva različita ciklusa kočenja (s umjerenim i velikim naprezanjem), dok su se vozački testovi s Golfom fokusirali na utjecaj različitih kočionih sustava na ponašanje u vožnji. Isprobani su originalni proizvod VW-a, dvije sportske kočnice Bremba i Zimmermanna, kočnica iz ATE-a sa smanjenim trošenjem, kočnica marke Bosch te cjenovno povoljna kočnica tvrtke Ridex
Razlike u troškovima proizvoda su velike: dok VW za četiri diska s pločicama naplaćuje 432 eura, a isti set dostupan je u Ridexu za 100 eura. Uz to, naravno, idu troškovi instalacije.
Svi zadovoljavaju europski standard UN-R 90 – te su svi osim jednog proizvoda dobili ocjenu na testu dobar i bili su ravnopravni dijelovima originalnog proizvođača (samo je Ridexova proizvod dobio ocjenu niže). Dakle, dobra kvaliteta ne mora uvijek biti skupa. Udaljenost kočenja od 100 km/h razlikovala se samo u pola metra kod pet proizvoda, a čak je i nešto slabiji Ridex kočio samo metar duže. Jedini je problem kad se ova kočnica zagrijale, tada je imala slabije peformanse od ostalih. Pobjednikom je na testu proglašen proizvod ATE-a, koji je bio bolji i od VW-ovih kočnica.