Revolucionarni Peugeotov bolid za Le Mans: A gdje je stražnje krilo?

Peugeotovi stručnjaci tvrde da mogu postići downforce potreban da 9X8 bude zalijepljen za stazu bez pomoći tradicionalnog stražnjeg krila

Peugeot se vraća na Le Mans i to s kakvim bolidom?! Francuski proizvođač automobila, koji se posljednji put utrkivao u Le Mansu 2011. godine, kada nije uspio obraniti naslov prvaka osvojen 2010. godine, priprema se za kampanju u Svjetskom prvenstvu u izdržljivosti (WEC) s hibridnim bolidima s pogonom na sve kotače. Novi 9X8 će tijekom 2022. godine izazvati konkurenciju, Toyotu i Glickenhaus, a Peugeot će tijekom godine odlučiti hoće li voziti 24 sata Le Mansa. Sve ovisi o tome hoće li bolid biti spreman za tu napornu utrku. No, sigurno ćemo ga tamo gledati 2023. godine.

Radikalni dizajn automobila doista je spektakularan. Peugeotovi stručnjaci tvrde da mogu postići downforce potreban da 9X8 bude zalijepljen za stazu bez pomoći tradicionalnog stražnjeg krila. Naravno, u Peugeotu ne žele otkriti kako im je to uspjelo. Odgovor se možda krije u podnici vozila, ali to su samo nagađanja…

Peugeot tvrdi da je unutrašnjost 9X8 oblikovana tako da oponaša dizajn i-Cockpita na cestovnim automobilima tvrtke.

Snagu 9X8 crpi iz hibridnog pogonskog sklopa koji se sastoji od 2,6-litrenog V6 benzinskog motora od 671 KS i elektromotora od 268 KS. Benzinski motor pokreće stražnje kotače (uz pomoć sedamstupanjskog mjenjača s dvije spojke), a 900-voltni e-motor pogoni prednje kotače.

Peugeotov tim vozača 9X8 čine Kevin Magnussen, Paul di Resta, Jean-Eric Vergne, Loic Duval, Gustavo Menezes i Mikkel Jensen.