Bosch ima rješenje: Za električna vozila počet će proizvoditi potpuno novi CVT mjenjač!

Upotrebom efikasnijeg mjenjača CVT4EV omogućena je bolja iskoristivost snage i momenta motora

Snažan moment koji vas zalijepi za sjedlo kad pritisnete papučicu gasa električnog automobila ispuše se već pri 70-80 km/h, ako se radi o modelima sa slabijim motorima (oko 120 KS, na primjer). Ono što je u prvom trenutku bio krik heavy-metal pjevača u trenutku se pretvori u nježno šaputanje kanconijera. Takva je priroda elektromotora i inauguriranih mjenjača s jednim stupnjem prijenosa. Kod manjih automobila to ne smeta previše jer od njih ionako ne očekujete snagu i moć geparda, ali kod snažnijih vozila…

Dobavljač Bosch zato je razvio CVT4EV ili bezzstupanjsku varijabilnu transmisiju. Ovaj mjenjač navodno će potaknuti i električne automobile da sprintaju i pri visokim brzinama.

Upotrebom efikasnijeg mjenjača CVT4EV omogućena je bolja iskoristivost snage i momenta motora. Elektromotor može isporučivati ​​manje snage i okretnog momenta, uz iste performanse, što omogućava ugradnju kompaktnijih i jeftinijih pogonskih jedinica.

Pogonski sklop sastoji se od CVT4EV modula, pretvarača, elektromotora i pogonskog pogona s prijenosnim omjerom prilagođenim vozilu. Trebao bi biti prikladan za laka gospodarska vozila, kao i za srednju klasu te sportske automobile.

Naravno, uz vijest koja je intonirana kao PR tvrtke ipak treba upozoriti da je CVT mjenjač poskupljuje cijenu automobila i da ga tek treba vidjeti u akciji.