Električna revolucija: Na cesti je kamp prikolica opremljena baterijama i svojim pogonom!

Nakon gotovo 400 kilometara vožnje, koja je uključivala i penjanje na planiske prijevoje, u baterijama automobila osatalo je 19 posto snage, dok je prikolici ostalo još 21 posto

Kamp prikolice će uskoro imati i vlastiti električni pogon. Njemački proizvođač Dethleffs pokazao je za što je sposobno takvo vozilo: eksperimentalni e-Home Coco spojen je na Audi e-Tron Sportback i uglavnom se vlastitim snagama vozio od južne Njemačke do jezera Garda u Italiji. To je prvi put da je ovakva električna kombinacija uspjela prevaliti put od gotovo 400 kilometara bez potrebe za punjenjem baterija na putu. Ruta je započela u južnonjemačkom gradu Isny ​​im Allgäu (između Züricha i Münchena), a završila na jezeru Garda u Italiji. Ovim postignućem karavanska marka Dethleffs najavila je blisku budućnost ove vrste prijevoza i turizma.
Teška prikolica ima velik utjecaj na raspon vožnje električnih automobila i domet e-automobila u nekim se slučajevima može prepoloviti. Sve više proizvođača želi riješiti taj efekt tako što će kamp prikolice opremiti i električnim pogonom. U ovom je slučaju Dethleffs u dno e-Home Coco ugradio dva paketa baterija, svaki kapaciteta po 40 kWh. Punjenje se vrši preko CCS točke sa strane (što je danas uobičajeno u automobilima). Umjesto normalne osovine između kotača, karavan ima dva elektromotora u središnjem kućištu. Na parkiralištu ili mjestu za kampiranje motori mogu raditi odvojeno i pokretati uređaje u prokolici, dok su na cesti dobri za vršno opterećenje od 90 kilovata, odnosno 122 KS.


Ta dodatna snaga ide uz 408 KS (300 kW) Audija e-Tron Sportback koji je korišten za prijevoz prikolice. Budući da prikolica ima svoj izvor snage, Audi je bitno rastrećen, pa je umjesto 800 kilograma, koliko je teša prikolica, pritisak na vozilo bio kao da ima samo 100 kg dodatnog tereta. Kamp prikolica ima vezu s automobilom pa točno zna kada vozač automobila koči. Ako Audi, na primjer, uspori, električni motori prikolice također će pomoći u kočenju u djeliću sekunde. Kao osigurači, tu su dodatne disk kočnice na prikolici.


Na bočnoj strani kamp kućice nalazi se CCS veza za punjenje baterija. Nakon gotovo 400 kilometara vožnje, koja je uključivala i penjanje na planiske prijevoje, u baterijama automobila osatalo je 19 posto snage, dok je prikolici ostalo još 21 posto. Dethleffs radi na e-Home Coco nekoliko godina i želi pokrenuti proizvodni ovog modela u roku od tri godine.