AMG su osnovali bivši Mercedesovi inženjeri, Hans Werner Aufrecht i Erhard Melcher, a njihovo pojačavanje Mercedesovih automobila za kupce postalo je slavno. Kao i nekoj bajci za odrasle, jednoga dana kupac je uputio prilično neobičan zahtjev. Htio je pojačati svoj Mercedes-Benz 300 SEL. Taj 300 SEL bio je brzi automobil, zapravo najbrži njemački produkcijski automobil u to vrijeme, ali je bio dugačak i imao je veliku masu. Bio je idealan za Autobahn, ali zbog svoje mase i veličine ne i za zavojite ceste. Bio je tvornički opremljen 6,6-litarskim V8 motorom snage 250 KS.
Hans i Erhard bacili su se na posao pretvarajući u stvarnost ono što se činilo kao neki ludi san. Podizanje motora na 6,8 litara i povećanje snage na 420 KS bilo je impresivno, ali pravi posao tek je dolazio.
Dodavanje aluminijskih vrata pomoglo je u smanjenju poprilične težine, ali zadnja sjedala i drvene obloge su ostali. Trag kotača je proširen kako bi se povećalo prianjanje. Rašireni lukovi tada su trebali biti ponovno kaljeni kako bi se pokrile nove trkaće gume koje su stršile van. Trkaći ovjes držao je automobil nisko na tlu i dovršio ono što će postati jedan od najneobičnijih trkaćih automobila na svijetu. Bio je to ujedno i prvi trkaći automobil koji je nosio kraticu AMG.
Godine 1971., kada je Mercedes-Benz 300 SEL 6,8 AMG prvi puta protutnjao kroz bokseve staze Spa u Belgiji na utrci 24 sata, ljudi su pokazivali prstom i smijali se, a auto je brzo zaslužio nadimak Crvena svinja zbog svog neuglednog izgleda, velike i neskladne limuzine. Nasuprot svojim elegantnijim suparnicima u utrkama, SEL je izgledao kao Frankensteinovo čudovište. Oni koji su provocirali nisu znali ništa o tome što će 24-satna utrka donijeti. Počevši od petog mjesta na startu, Crvena svinja je započela svoju dugotrajnu utrku izdržljivosti. Noću su ga vozili Clemens Schickentanz i Hans Heyer i brzo utišali kritičare, jer automobil ne samo da je držao korak s vodećima, već ih je bez problema mogao i nadmašiti.
Automobil je prešao cilj kao pobjednik u svojoj klasi i drugi u ukupnom poretku iako se smatralo da su suparnici daleko brži. Zapravo, mogao je izravno pobijediti da nije bilo velikog broja zaustavljanja potrebnih za mijenjanje guma i dolijevanje goriva ove zvijeri. Potrošnja goriva bila je veća od konkurenata, a zbog velike mase i gume su se brže trošile, ali auto je jurio kao vepar u bijegu od lovaca. Mercedesu je na ruku išla kofiguracija stare staze Spa, duže od 14 kilometara, koja je imala puno ravnih dijelova. Kako se priča širila, slava AMG -a je rasla, a mjesto inženjera svjetske klase je učvršćeno. Od 2005. AMG je u sastavu Mercedesa.
Što se dogodilo s Crvenom svinjom? Nakon svoje trkaće karijere 300 SEL je prodan jednoj zrakoplovnoj tvrtki z anjihova testiranja ubrzo je postao olupina. Uskrsnuće se dogodilo 2006. godine kada je AMG obrisao prašinu s originalnih planova za Crvenu svinju. Maticu po maticu, vijak po vijak, odlučili izgradili su točnu repliku. Iako nije originalni automobil, on je najbliži onome koliko ćemo ikada moći doći do legende.