U Kini je situacija za Teslu daleko od idealne, a o tome govori dramtičan pad prodaje u srpnju. U lipnju je prodano 28.000 vozila, a mjesec dana kasnije samo 8600 električnih automobila. Uzroke za ovakav pad ne treba tražiti u tarot kartama, položaju Mjeseca i zvijeda nego u egzaktnoj činjenici – previše je opoziva, odnosno situacija koje dovode u pitanje kvalitetu automobila američkog proizvođača. Krajem prošlog mjeseca opozvano je 300.000 automobila i to je tek posljednje u nizu povlačenja u servise.
Opozivanim automobilima u Kini internetski je ažuriran softvera zbog problema sa sustavima pomoći vozaču. Naime, funkcija asistirane vožnje u električnim automobilima mogla se aktivirati sama od sebe, nešto poput Hala 9000 u Odiseji u svemiru 2001. Zbog toga bi automobil mogao odjednom početiti ubrzavati, prkoseći volji vozača. Tu su i nedavni problemi s kočnicama te brojni izljevi nezadovoljstva kupaca, koje kineski mediji prate poput aktivnosti Komunističke partije. Uglavnom, najveće tržište se opasno zaljuljalo i Tesla će morati podignuti kvaitetu.