Više od petine svih električnih vozila uvezenih u Rusiju u razdoblju od siječnja do svibnja prodano je u Khabarovsku i drugim područjima istočne Rusije premda u toj regiji živi samo 4% nacionalnog stanovništva piše Bloomberg.
Ruski daleki istok nije osobito bogat, niti je bastion ekološke svijesti. Sklonost prema električnim automobilima proizlazi iz jedinstvene ekonomije regije koja je izolirana velikom udaljenošću od zapada zemlje. Gorivo je skupo, a struja jeftina – zbog toga se električni automobili isplate, ali postoji još jedan važan razlog.
Budući da su azijski divovi doslovno u susjedstvu, mještani imaju neograničeni pristup rabljenim električnim automobilima po niskim cijenama uvezenim iz Japana ili Kine. Modeli prve generacije Nissan Leafa (od 2011. do 2013.) obično koštaju od 400.000-600.000 rubalja (35.000-50.000 kuna).
Ruski daleki istok također uživa u jeftinoj električnoj energiji koja se subvencionira za poticanje gospodarskog razvoja u regiji. U isto vrijeme, zbog nedovoljnih kapaciteta rafinerija, cijene goriva obično su veće od ruskog prosjeka. Na razlici cijene goriva i struje te potrošnji automobila, odnosno održavanju starijih vozila, može se uštedjeti oko 20.000 kuna godišnje s električnim automobilom.