U političkoj kampanji prije parlamantarnih izbora u Njemačkoj jedna od tema je i ograničenje brzine na Autobahnu, nejmačkim autocestama. Na nekim dionicama vozi se bez ograničenja, a Zeleni i SPD bi uveli ograničenje od 130 km/h.
Ralf Brandstätter iz Volkswagenova odjela za pametnu mobilnost misli da je pitanje ionako simbolično:
– Širenje elektromobilnosti će sve riješiti. Naime, u električnim automobilima vozite sporije jer pri većim brzinama oni brzo gube domet.
Kao jedan od kriterija zagovornici ograničenja ističu i smanjenje emisija CO2 te drugih štetnih plinova.
– Čak i ako vozite 150 ili 180 km/h električni automobili ne emitiraju više CO2.
Istina, ali struju netko treba i proizvesti, pa ćemo ovaj argument asptrahirati, pogotovo stoga što u Njemačkoj ona uglavnom dolazi iz termoelektrana čiji dimanjaci ne ispuštaju latice cvijeća. Onaj da se ljudi voze sporije u električnim automobilima – stoji!