Ima li potrebe za tim? Austrijska tvrtka priprema konverzije Tesli u benzinsko-električna vozila!

Prema Obristu, odgovarajuće proizvodno bi koštalo otprilike koliko i konvencionalni benzinski model

Austrijska tvrtka Obrist objavila je zanimljiv projekt sa svojim generatorom nultih vibracija (ZVG). To je benzinski motor koji je ugrađen u Teslin Model 3 kako bi bio, kažu Austrijanci, ekološki prihvatljiviji. Unatoč drastično smanjenoj bateriji, Model 3 ima veliki raspon i, prema riječima konstruktora, ostaje klimatski neutralan unatoč motoru s unutarnjim izgaranjem.

U osnovi, to je serijski hibridni pogon. Za pogon je zadužen stražnji električni motor od 100 kW/136 KS, koji crpi snagu iz smanjene baterije od 17,3 kWh. To je znatno manje od baterija od 52 kWh ili 82 kWh koje koristi Tesla. Sprijeda je instaliran zatvoreni jednolitarski dvocilindrični benzinski motor. Nije fizički povezan s pogonom, već pokreće generator, koji zauzvrat opskrbljuje električni pogon električnom energijom.

Dvocilindrični motor je maksimalno izoliran. U stražnjem dijelu Tesle nalazi se spremnik za gorivo od 30 litara. Opskrba je navodno dovoljna za duga putovanja, jer bi potrošnja goriva trebala biti između 2,5 i 4,5 litara na 100 kilometara.

Osim 40 kW benzinskog motora, Obrist je također razvio ekvivalent od 45 kW za e-goriva poput metanola. Eko gorivo za novu varijantu moglo bi se dobiti iz klimatski neutralnog vodika, koji bi također imao neutralni ugljični otisak. U načelu, hibridni pogonski sustav trebao bi čak ispuniti granice nadolazećeg standarda emisije Euro 7.

Prema Obristu, odgovarajuće proizvodno vozilo bilo bi s mnogo manjom masom nego električna Tesla te bi koštalo otprilike koliko i konvencionalni benzinski model, zbog smanjenih baterija i troškova. Obrist najavljuje svoju varijantu od 2025. godine.