Ključna pitanja uz električne automobile su jesu li skloni samozapaljivanju više od benzinaca i dizelaša i koliko koštaju njihovi popravci nakon nesreća ili kvarova. Na sve to pokušao je odgovoriti osiguravatelj Allianz velikom studijom. Prema studiji koju je proveo Allianz, električni automobili znatno su skuplji za popravak nakon nesreća od konvencionalnih automobila. Sukladno tome, u kasko osiguranju prosječni izdaci šteta za čisto električne automobile veći su za deset posto, a za plug-in hibride računi su čak 50 posto veći. U Allianzu nisu naveli, ali možemo pretpostavljati da su kod plug-in hibrida najveći problem baterije, koje se nalaze u stražnjem dijelu vozila o koje su sigurno osjetljive na stražnje udare na automobile. Kod električnih vozila baterija je u podnici i malo je zaštićenija.
Baterije u električnim automobilima koštaju do 20.000 eura i svaki popravak je iznimno skup. To je nešto o čemu biste trebali razmišljati i pri kupnji rabljenog električnog automobila, koji je izašao iz jamstva.
Nevjerojatno, ali neki proizvođači propisuju zamjenu baterija na električnim vozilima nakon aktivacije zračnih jastuka. Set kabela na električnim automobilima može koštati oko 7000 eura pa ih neki proizvođači opremaju zaštitnim navlakama kako ih ne bi izgrizle kune, miševi i drugi sisavci koju njima vide slastan obrok.
Za kraj, prema studiji, električna vozila ne kvare se više od benzinaca i dizelaša te nisu sklonija samozapaljivanju.