Novi Ford Tourneo Connect: Praktičnost s Volkswagenovom tehnologijom!

Zanimljivo je da Tourneo Connect po prvi put nudi opciju pogona na sve kotače

Ford je predstavio novu generaciju Tournea Connect, koji bi trebao stići u Europu u proljeće 2022. Novi Tourneo Connect temelji se na VW Caddyju, ali ima jedinstvene stilske značajke koje ga razlikuju od njemačkog brata ili sestre. To se ne odnosi na stražnji kraj, koji je gotovo isti, ali barem je prednji dio promijenjen.

Tourneo Connect je putnička verzija serije Tourneo pa se Ford usredotočuje na praktičnost, tehnologiju i značajke dizajna koje bi privukle obitelji. Kao i drugi Fordovi modeli, novi Tourneo Connect dostupan je u varijantama Active, Trend, Titanium i Sport, a dolazi u dvije duljine karoserije i uz opciju sa sedam sjedala.

Ford Tourneo Connect dijeli platformu MQB, unutrašnjost i većinu svojih linija karoserije s VW Caddyjem. Iako profil izgleda identično, s izuzetkom kotača, prednji je dio redizajniran s većom rešetkom, novim poklopcem motora, novim LED prednjim svjetlima kao i nešto drugačijim prednjim branicima.

Osnovni Trend dobiva 8,25-inčni zaslon osjetljiv na dodir, dok su Titanium, Sport i Active opremljeni većim 10-inčnim uređajem s navigacijom i svim modernim značajkama povezivanja. Tu je opcijska digitalna instrumetna ploča.

Dvoje kliznih vrata omogućuju pristup drugom i trećem redu koji se mogu lako preklopiti, prevrnuti ili potpuno ukloniti ako vam je potrebno više prostora za teret, te stvaraju do 2,6 kubičnih metara u običnom modelu ili do 3,1 kubika prostora u varijanti s dugim međuosovinskim razmakom. Osim toga, suvozačevo sjedalo također se može preklopiti, što omogućuje transport predmeta dužine do 3 metra.

Ponuda motora uključuje 1,5-litreni EcoBoost benzinac sa 112 KS i 220 Nm okretnog momenta, plus 2,0-litreni EcoBlue dizel s dvije različite izlazne snage od 110 KS ili sa 120 KS. Šeststupanjski ručni mjenjač standardni je dio opreme, dok se kupci mogu odlučiti za sedamostupanjski Powershift automatski mjenjač s dvostrukom spojkom i sportskim načinom rada.

Zanimljivo je da Tourneo Connect po prvi put nudi opciju pogona na sve kotače, i to isključivo u kombinaciji s snažnijim 2,0-litrenim EcoBlue dizelskim motorom i šeststupanjskim ručnim mjenjačem.