Može li se mjeriti popularnost marke automobila? Internet to omogućuje. Na video platformi TikTok pobjednik je jasan. U početku se video platforma TikTok bavila snimanjem kratkih glazbenih spotova i plesnih isječaka. U međuvremenu, na TikToku zapravo možete pronaći sve.
Automobilske tvrtke također su otkrile TikTok za sebe. Društveni su mediji posebno dobar pokazatelj popularnosti robne marke, a podaci o prodaji ovdje su sekundarni jer ne može si Ferrari priuštiti svaki njegov obožavatelj. Sudeći prema pregledima na TikToku na prvom mjestu je BMW. Prema britanskom portalu za usporedbu uswitch.com, BMW ima 17,6 milijardi pregleda na TikToku. Ova brojka se odnosi na preglede svih videozapisa s BMW hashtagom do kraja ožujka 2021.
Bavarska marka na vrhu je s velikom razlikom. Mercedes na drugom mjestu ima 9,1 milijardu pregleda. Posljednje mjesto na podiju zauzima Lamborghini. No preostalih deset najboljih također pokazuju da su korisnici TikToka relativno svjesni kupovne moći pa je takav i poredak.
- BMW 17,6 milijardi
- Mercedes 9,1 milijarda
- Lamborghini 8,3 milijarde
- Tesla 7,2 milijarde
- Audi 7 milijardi
- Ford 6,5 milijardi
- Honda 6,34 milijardi
- KTM 5,5 milijardi
- Ferrari 4,9 milijardi
- Jeep 4,3 milijarde
Pogled na popis najpopularnijih modela pokazuje da je na prvom mjestu Ford Mustang. Nissan GT-R i Toyota Supra dijele drugo mjesto s 2,8 milijardi pregleda. To znači da GT-R predstavlja gotovo sve prikaze Nissana (3,3 milijarde), a Supra također ima više od polovice svih 4,3 milijarde Toyotinih pregleda. Zanimljivo je da niti jedan model najpopularnijih marki BMW i Mercedes ne ulazi u prvih deset.
- Ford Mustang 3,9 milijardi
- Nissan GT-R 2,8 milijardi
- Toyota Supra 2,8 milijardi
- Chevrolet Camaro 1,5 milijardi
- Range Rover 1,5 milijardi
- Honda Civic 1,3 milijarde
- Lamborghini Huracan 916,7 milijuna
- Subaru WRX 851,6 milijuna
- Lamborghini Aventador 808,8 milijuna
- Teslin model 760,6 milijuna