Toyota ulazi u utrku s električnim automobilima i očekivano – to je SUV. Novi bZ4X dizajnerski prati Toyotine trendove i linijama je sličan onome što viđemo na posljednjim vozilima te tvrtke i Lexusa. Interijer je moderan, a u opciji je i skraćeni upravljač (kao na Tesli Model S), tamo gdje će to biti dopušteno. Kažu u Toyoti da dugi međuosovinski razmak pruža vodeći prostor za noge svim putnicima u klasi. Prtljažni prostor je na razini 452 l.
Verziju s pognom na prednje kotače pokreće elektromotor od 150 kW/204 KS i 265 Nm okretnog momenta, što omogućuje ubrzanje od 0-100 km/h za 8,4 sekunde i najveću brzinu od 160 km/h. Model s pogonom na sve kotače ima maksimalnu snagu od 217,5 KS uz 336 Nm okretnog momenta, najveća brzina je nepromijenjena, dok je ubrzanje do 100 km/h smanjeno na 7,7 sekundi.
Sustav nudi opciju pogona s jednom papučicom (kao što je to slučaj s, primjerice, Nissan Leafom) s pojačanom regeneracijom energije kočenja koja vozaču omogućuje da ubrza i uspori vozilo koristeći samo papučicu gasa.
Domet vožnje je kritična stvar za kupce električnih vozila, a Toyota je donijela gotovo 25 godina iskustva u razvoju baterija velikog kapaciteta kako bi osigurala da bZ4X ne samo da nudi mir u smislu udaljenosti koju može preći, već i sigurnost da se ta sposobnost može održavati iz godine u godinu. U skladu s razvojnim ciljevima za bateriju, očekuje se samo neznatno smanjenje performansi baterije – oko 10% – u 10 godina vožnje ili 240.000 kilometara, što god nastupi prije.
Litij-ionska baterija visoke gustoće ima kapacitet od 71,4 kWh za koju se očekuje da će pružiti domet vožnje od više od 450 km.
Kažu u Toyoti da gubitak dometa neće biti velik na niskim temperaturama zbog inovativnog menadžmenta baterije, što bi, ostvari li se, bila ozbiljna inovacija. Baterija se može brzo puniti bez ugrožavanja sigurnosti ili radnog vijeka: 80% napunjenosti može se postići za oko 30 minuta sa sustavom brzog punjenja od 150 kW (CCS2). Od četvrtog tromjesečja 2022. bit će dostupan novi trofazni punjač od 11 kW.