Polako se puni inventar električnih automobila, a u Hrvatsku je stigao i veliki kompakt-crossover Kia EV6. On dijeli tehnologiju s Hyundaijem Ioniq 5, a to je najbolje što Korejci (oni južni) u ovom trenutku mogu ponuditi. To znači brzo punjenje do 240 kW ili 800 V, odnosno 80 posto baterije u samo 18 minuta. Kia EV6 prije svega je vizulano atraktivno vozilo, koje se izdvaja originalnošću.
U Kiji EV6 ima dovoljno prostora za pet osoba, središnjeg tunela za noge nema, a straga je doista raskošno. Vozilo je dugo gotovo 4.7 metara, a ima prtljažnik maksimalnog obujma 520 litara, koji ipak malo plitak. Sprijeda je svojevrsni tehnološki park ili dječje igralište s dva velika ekrana i gomilom funkcija. Na kraju, kad se izigrate, ostaje vam i dalje voziti, a tu je Kia EV6 i više nego dobra.
Ovaj veliki automobil je tih i udoban, dolazi sa stražnjim pogonom ili pogonom na sve kotače, a raspon snage je od 170 do 325 KS. Dvije su baterije, s 58 i 77,4 kWh, a one nude od 371 do 528 km dometa po WLTP-u. Naravno, zimske i ljetne amplitude s dometom ovdje nisu uračunate. Najviše će EV6 prijeći s većom baterijom i stražnjim pogonom. U kratkoj vožnji EV6 pokazao se relativno okretnim s masom od dvije tone, što je zasluga niskog težišta – baterije su u podnici. Sve funkcije na infotainmentu su intuitivne i lako dostupne, a zanimljivo je rješenje s funkcijskim segmentom ispod velikog ekrana, koji pritiskom na duge može kontrolirati klimu, radio…
Kia EV6 se nameće kao konkurencija Teslinom Modelu Y ili Volkswagenu ID.5. Prva verzija košta 409.990 kuna, s manjom baterijom i pogonom na stražnje kotače to 170 KS. Odlučite li se na bilo koju verziju Kia će vam dati čak 80.000 kuna popusta za gotovinu ili 89.000 kuna popusta za leasing. S državnim poticajima Kijini popusti se gube ili kao što bi rekli u trgovinama, popusti se ne zbrajaju.