Započevši sveučilišno-poslovni savez 2017. godine, Ford i Sveučilište Purdue (SAD) uspjeli su dizajnirati novi kabel za punjenje koji je 4,6 puta brži od Teslinog Superchargera, kojem je potrebno 20 minuta da potpuno napuni vozilo istosmjernom strujom.
Punjenje EV-a većim brzinama zahtijeva veću snagu struje što rezultira većom količinom topline. Kako bi punjači radili brzo, potrebno je odstranjivanje dodatne topline, inače bi smanjenje vremena punjenja bilo nemoguće. Kako bi riješili taj problem, tim znanstvenika sa Sveučilišta Purdue dizajnirao je patent kabel koristeći alternativnu metodu hlađenja. Koristeći tekućinu kao aktivno rashladno sredstvo tim znanstvenika i Fordovih inženjera postigao je odlične rezultate i sad se radi da daljnjem razvoju ove metode.
Vrijeme punjenja EV varira od 20 minuta na stanici do nekoliko sati kod kuće. Od prve uporabe električnih vozila važnost učinkovitosti punjača rezultirala je izumom širokog spektra punjača dostupnih na tržištu. Ako je vozilo kompatibilno s ultra brzim DC punjačima, obično je potrebno 20 do 40 minuta, čak i za one veće. Tesla Supercharger, na primjer, koristi brzo punjenje istosmjernom strujom i potrebno mu je 20 minuta za punjenje.